צור קשר






מצאו אותנו בפייסבוק
הנחה לסטודנטים

ברוכים הבאים לאורל הובלות

 

אנו יוצאים במבצע חסר תקדים של 10 % הנחה על כל הובלה לסטודנטים.

ברגע שאתם סוגרים עימנו כל עבודה שהיא נא לציין את המבצע על מנת שתוכלו לממש אותו.

תודה והמשך גלישה נעימה באתר צוות אורל.

סקר

דף הבית » מחיר ההובלה

מחיר ההובלה

מחיר ההובלה: כיצד הוא נקבע?


כאשר אנו פונים לחברת הובלות, השאיפה הברורה שלנו היא להליך אשר יהיה קצר, מקצועי, וחשוב לא פחות- גם זול. לא כולם יודעים, אבל יש מספר משתנים חשובים שבכוחם לקבוע את מחיר ההובלה. אנחנו נעמוד על המרכזיים שבהם.


המרחק בין הערים


הובלות, מעצם היותן כאלה, הן עניין של מרחק. ברור כי פשוט יותר להעביר רהיטים, מכשירי חשמל או שאר פריטים מדירות סמוכות אחת לשנייה, מאשר כאלה המצריכות נסיעה בין עירונית ארוכה. הדבר משפיע גם על מחיר ההובלה: ככל שנדרש לעבור מרחק גדול יותר עם משאית ההובלה, כך המחיר ייתפח בהתאם.


תנאי ההובלה


מורכבות ההובלה מהווה גם היא גורם שיש לתת עליו את הדעת, וכן- גם היא משפיעה, בסופו של דבר, על עלות השירות. כידוע, ישנם מספר תנאים שעלולים להקשות מאד על ההובלה, ולייקר את מחירה: למשל, כאשר הדירות ממוקמות בקומות גבוהות, כאשר אין מעלית בבניין, או במצבים בהם נדרש ציוד טכנולוגי מתקדם לביצוע ההובלה (למשל, מנופים).


לכן, כל חברת הובלות תדאג לשאול בדיוק את לקוחותיה העתידיים על פרטים אלה, ותקבע על פיהם את המחיר.


מספר הפריטים המועברים


כיום, קיימת אבחנה בין הובלות קטנות לגדולות, וזו גם מהווה משתנה מרכזי בקביעת המחיר על ההובלה. ברמה הכללית, הרי שניתן לטעון כי ככל שמעבירים יותר פריטים, וככל שמשקלם הכולל גובר, הרי שכך גם המחיר. עקב כך, הרי שרצוי מאד שלא להעביר פריטים שלא יהיה בהם צורך בכתובת החדשה.


ביטוח?


סוגיית הביטוח עשויה להשפיע על מחיר ההובלה, אם כי החברות המקצועיות הפועלות בתחום לא ידרשו עבורו תוספת תשלום. ביטוח זה נועד להעניק פיצוי כספי נרחב ללקוחות בכל אימת שנגרם נזק מהותי לאחד הפריטים המועברים, וחברות רשאיות, כאמור, לדרוש עליו תוספת תשלום.


בכל אחד מהמקרים, רצוי מאד שלא לבצע הובלה ללא ביטוח מתאים. מעבר לכך, השאיפה צריכה להיות בחירה בחברה אשר מציעה את הביטוח כחלק מהותי מההובלה- ולו מהסיבה שזו נוטה להיות יותר אמינה.


מדיניות החברה


לבסוף, ולמרות כל המשתנים שצוינו מעלה, חברת הביטוח היא שקובעת את המחיר הסופי. הלקוח יכול להתמקח, או לחילופין לבחור בחברה המציעה הצעה משתלמת יותר. רצוי לבצע השוואת מחירים בין מספר חברות טרם הבחירה, ולהיזהר מהצעות אטרקטיביות "מדי".

Stratomedia בניית אתרים